WYŚWIETLENIA

Archiwum bloga - klik

Obserwatorzy

hello

Edytowałam pierwszy post, ponieważ zakładając bloga aż 5 lat temu nie byłam pewna, czy na pewno będę pisać skrupulatnie tylko o świnkach morskich. Tak naprawdę byłam w trakcie posiadania pierwszej świnki, dopiero się uczyłam co i jak, nie chciałam pisać o opiece zwierząt nie będąc pewna, że mam racje.
Jednak nadszedł czas na odświeżenie bloga i definitywnie po tych kilku latach, z ręką na sercu mogę stwierdzić, że dużo miałam do czynienia z tymi zwierzętami oraz zdobyłam doświadczenie, którym chciałabym się z wami podzielić. 
Kilka lat temu opiekowałam się świnką samcem, który zagościł u mnie przez parę dobrych lat i wszystko, o czym pisze popieram na własnych przeżyciach.
Rozpoczynam cykl wpisów o żywieniu, pielęgnacji, wychowaniu i całym życiu z tymi zwierzętami. Porady, krok po kroku, wszystko dobrze wyjaśnione :)
Zapraszam do lektury oraz wyrażania własnej opinii/przemyśleń na ten temat. 
Oraz zadawania pytań, jeżeli takie są :)


Większość zdjęć jest mojego autorstwa, jeżeli nie to umieszczam źródło skąd pobrałam.

Komentarze

Popularne posty